26-02-2013

make up diary #1

De laatste tijd heb ik aan een aantal (voornamelijk) ooglooks gewerkt. Ik doe dat heel vaak om inspiratie op te doen voor bijvoorbeeld tutorials. Ik maak altijd van alle looks foto's zodat ik ze later weer terug kan zien, zodat ik ze opnieuw kan maken en verbeteren. De foto's die ik de laatste tijd heb gemaakt wil ik jullie graag laten zien. Een soort make up diary, hierin zal ik dan eens in de zoveel tijd verschillende looks laten zien waar ik aan gewerkt heb en/ of gedragen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien.

Een natural look die ik meerdere keren heb gedragen.





















Ik had altijd al een soort regenboog look willen maken. 



















Ik maakte altijd smokey eyes met goud dus leek het mij leuk het een keer met zilver te doen. 

Hier gebruikte ik een paar nieuwe kleuren uit mijn front cover boek/ pallet. Vind het wel een leuke look voor overdag.

















Het leek mij leuk opvallende ogen met opvallen de lippen te combineren. Dus groene smokey eyes en donker rode lippen.

Na de groene smokey eye leek het mij ook leuk een blauwe te maken.





Een bruine smokey eye.



















Vind de rode oogschaduw trend zo leuk, dus hier gecombineerd met paars en bruin.

Ik zag op internet z'n mooie look met zwart, rood en zo leuk een hartje in de oogschaduw. Dus die heb ik na proberen te maken. Als iemand wil weten hoe ik dat hartje heb gemaakt, laat maar in een reactie weten dan laat ik het zien in een tutorial.



















Dat waren de looks van deze keer.

Wat vonden jullie ervan?

xx


Amy