04-03-2013

Item of the month: Nivea Clean deeper

Ik weet het, ik ben een beetje laat met deze "item of the month" sorry. Dat komt simpel weg, omdat ik gewoon geen tijd heb gehad. Maar goed, deze maand wil ik het graag hebben over de Nivea Clean deeper.



Ik gebruik dit product nu al een paar maanden, en ben er echt super blij mee. Voor ik Nivea Clean deeper gebruikte had ik soms best een vette huid. In de loop van de dag kreeg ik dan echt z'n glim hoofd. Op foto's glom mijn T-zone ook altijd zo erg. Ik schaamte mij er altijd best wel voor. Zelfs de meeste matterende poeders werkte niet, of ik moest zoveel op doen dat ik z'n masker effect kreeg (iewl =S).

Toen een nicht van mij Nivea Clean deeper aanraden ging ik gelijk de volgende dag naar de stad om het te kopen.

Je hebt maar een klein beetje nodig. Ik gebruik het om de dag en doe dat onder de douche het moet namelijk op een vochtige huid aangebracht worden. Masseer het in je huid en spoel het weer af. Na de aller eerste keer dat ik het gebruikte, merkte ik al gelijk dat mijn huid een stuk matter was. Het voorkomt ook dat je puistjes krijgt en als je een puistje hebt droog Nivea Clean deeper ze gelijk uit en ben je er sneller vanaf.

Ik raad dit product zeker aan. Ik weet niet hoe je huid erop zal reageren als je al een droge huid hebt, maar voor een normale en vette huid is dit echt een geweldig product.

Ik hoop dat jullie dit een leuke item of the month vonden en er wat aan hebben.

Hebben jullie al ervaring met Nivea Clean deeper en wat is jullie ervaring ermee?

xx

Amy