10-03-2013

Review: Essence 24 h stay no matter what

ik liet laatst in mijn shoplog al zien dat ik de Essence 24 h stay no matter what eyeliner heb gekocht. Het leek mij wel leuk hier een review over te doen. Hiervoor kocht ik altijd de stift eyeliner van Sephora, dus ik was zelf ook erg benieuwd hoe deze zou werken. Ik vind het altijd wel fijn als een budget merk even goed of zelfs beter werkt dan een duurder merk. Want waarom zou je dan zoveel betalen als het ook zoveel goedkoper kan.

De Essence 24 h stay no matter what eyeliner kost €2,89. De verpakking vind ik er wel mooi uit zien. Niet zo heel bijzonder lekker simpel, daar hou ik wel van. Er zit 1ml in. De inhoud vind ik goed. De stift ligt goed in je hand, waardoor ik veel controle heb als ik een lijn trek.




De stift ziet er zo uit. Ik ben hier heel tevreden over. hij is lekker stevig, waardoor ik makkelijk en precies mijn eyeliner kan aanbrengen. Ik hoop alleen dat het ook zo mooi blijft, bij mijn Sephora eyeliner werd die na een tijdje wat zachter en kon ik minder mooie strakke lijnen trekken. Hier komt over een tijdje nog wel een update van.




Hier heb ik de eyeliner gebruikt. Ik vind hem mooi diep zwart. Het aanbrengen ging erg makkelijk. De stift werkt erg precies. Hij geeft niet af op mijn ooglid en droogt heel snel. HIj is water proef en dat merk je wel. Ik heb denk ik wel een kwartier staan boenen en met watjes op mijn ogen gezeten. IIk vind het goed dat de eyeliner niet veegt, maar dit is wel een beetje extreem. Dat is natuurlijk aan de ene kant wel iets heel positiefs, maar van mij mocht dat wel iets minder waterproef zijn. Het is ook nooit goed :p.






De essence 24 h stay no matter what belooft dat hij 24 uur blijft zitten. De eyeliner is ook nog is waterproef. Dus ik was natuurlijk heel erg benieuwd of het echt wel 24 uur blijft zitten. Ik ga dat niet op mijn ogen testen, want zoals iedereen wel weet is het heel slecht om met make up op te gaan slapen. Dus ik test het op mijn hand. Dat is natuurlijk wel iets anders dan op je ogen, maar ik denk dat ik het zo nogsteeds goed kan testen. Ik gebruik mijn handen natuurlijk de hele dag door.

Hier gelijk na het aanbrengen.




24 uur later......


Je kan het nog heel licht zien. Dit is na dat ik heel vaak mijn handen heb gewassen, gedoucht, mijn haren heb gewassen, de auto gekrapt en gewerkt. Ik vind dat die eyeliner dus wel heel erg veel heeft doorstaan. Ik heb zeker niet de heledag met mijn hand omhoog gezeten. Op je ogen denk ik dat het dan wel beter blijft zitten. Je wast natuurlijk niet de heledag door je gezicht.




Kortom ik ben dus heel erg tevreden over deze eyeliner. Hij werkt zeker even goed als mijn sephora eyeliner die stukken duurder is. Hij is goed zwart en blijft erg lang zitten. Ik zal over een paar weken bij dit artikel een update schrijven over hoe de stift er na een tijdje uitziet en of ie nog even precies werkt.

Zeker een aanrader dus.


Hebben jullie al ervaring met de essence 24 h stay no matter what stift liner?


xx


Amy


*edit Ik kom terug op het waterproef. Door de wind en kou krijg ik snel traanogen. Het is nu al een paar keer gebeurt dat mijn eyeliner totaal verpest is door een paar tranen. Ik vind dit echt een min punt. Zal de eyeliner niet nog een keer kopen, want ik zoek één die echt waterproef is. Zo ziet mijn eyeliner eruit na een paar tranen door de wind.