20-02-2013

Mini shoplog

Ik was vandaag even naar de stad geweest, omdat ik nieuwe henna moest kopen. Ik was ook nog even langs de Primark geweest, dus het leek mij leuk om een mini shoplog te doen. Het is niet veel, maar het zijn wel hele leuke spulletjes die ik jullie graag wil laten zien.




De Primark is zins ongeveer een maand nu ook in Almere, ik ben er al heel vaak geweest. Omdat ik geregeld ga geef ik niet meer zoveel geld uit in één keer. Nu heb ik in totaal maar €13,50 uitgegeven!



Dit is wat ik allemaal gekocht heb. Geen kleren deze keer, maar wel andere leuke spulletjes.





Deze beker vond ik zo leuk toen ik hem zag. Het doet mij zo aan Starbucks denken. Nu ga ik thuis een poging doen net zulke lekkere koffie te maken. wish me luck! Deze kosten €3,00




Ik heb echt iets met mokken. Ik vind het zo leuk om allerlei verschillende te hebben en deze vond ik zo cute. Deze was ook maar €2,00. Ik ga zeker meer van deze kopen, er waren nog veel meer verschillende soorten. Deze mok is echt heel groot.





Naast die mok hierboven stond deze geweldige geurkaars. Dit is echt zó mij, ik ben helemaal gek van geurkaarsen en leuke mokken. Dus dit is echt de perfecte combi. Over de geur was ik aangenaam verrast, hij ruikt heerlijk zoet en niet zo goedkoop/ fabrieks achtig. Wat veel goedkope geurkaarsen wel doen. Ik ga hier ook zeker meer van kopen. deze koste €4,00.




Verder had ik deze reis flesjes gekocht. Ik vind deze dingen altijd zo handig. Ik had gelijk maar 3 van deze pakketjes gekocht. Dit koste €1,50.





Verder was ik naar de afro winkel geweest om henna te kopen. Ik zal binnenkort een artikel schrijven over hoe je je haren kan verven met henna. Dit zijn de twee soorten die ik altijd koop. Ik ben mijn bonnetje kwijt, maar als ik het goed heb is die linker iets goedkoper dan de rechter. Ik betaalde in totaal iets in de €5. Dat is dus echt heel goedkoop om je haar mee te verven, bij normalen pakjes verf betaal je al gerust €15 als het niet meer is.




Nou dit was het alweer. Ik heb nu niet zoveel gekocht, máár al zeg ik het zelf wel hele leuke dingen.

Zijn jullie al is in de Primark in Almere geweest? en wat vonden jullie van die Primark?

xx


Amy