12-02-2013

depot HEMA oogschaduwbasis

Een heletijd geleden zag ik ergens op internet, ik weet niet meer of het een artikel was of een filmpje. Ook weet ik niet meer van wie het was, maar wil het jullie echt laten zien! Echt super handig.





Ik gebruikte al lange tijd van de HEMA een oogschaduwbasis, op een gegeven moment had ik echt het gevoel dat er niks meer uit kwam terwijl ik (volgens mij) nog wel heel veel erin zag. Toen bedacht ik mij opeens weer wat ik ooit op internet had gezien over de HEMA oogschaduwbasis depotten. Ik ging dat dus ook proberen.

Ik bedacht het een beetje uit het niets om dat te gaan doen rond 1uur s'nachts toen ik uit mijn werk kwam. Bedacht mij tijdens het depotten pas dat het misschien leuk is voor een artikel, dus van het begin heb ik geen foto's.

Wat je als aller eerst nodig hebt is:
- een Hema oogschaduwbasis (je meent het?!)
- een mesje
- een vijl of iets anders om het ermee uit te scheppen
- servetten
- een bakjes om het in te stoppen



Hema oogschadowbasis.




Een zakdoekje en de bakjes.




Omdat ik het een beetje random bedacht had ik alleen een zakmesje. Niet heel handig, maar het ging wel. Ik gebruikte ook de kleine vijl die erbij zit om het eruit te scheppen.




Ik sneed de verpakking doormidden. Jammer dat ik hier geen foto van gemaakt had. Het zat gewoon nog helemaal vol! Ik schepte alles eruit met de vijl en deed het ik mijn kleine bakjes.




Beiden bakjes zitten gewoon helemaal vol! Dat terwijl ik al bijna een nieuwe had gekocht. Dit is wat ik bijna allemaal had weggegooid.





Het is niet echt een heel compleet artikel, ik vind het echt jammer dat ik niet van alles foto's heb kunnen maken. Ik hoop dat jullie er alsnog wat mee kunnen! Ik moest het jullie gewoon laten zien!



Thanks for reading <3

xx

Amy