29-01-2013

Item of the month: Bioderma, Sensibio H2O

In "item of the month" wil ik elke maand (Duhh) een item reviewen. Dat zullen items zijn die ik al langere tijd heb en waar ik heel tevreden over ben. Dat kan dus verschillen van verzorgings producten, make up, accessoires en kleding. Dat zou dus echt alles kunnen zijn waar ik tevreden over ben. Dat kunnen dure items zijn en goedkope.



Deze maand wil ik het hebben over mijn Bioderma, Sensibio H2O. Ik gebruik dit product nu iets meer dan een maand. Dit product verwijderd (oog) make up en reinigt en kalmeert de huid. Wat zo fijn aan Bioderma Sensibio H20 is dat het geen olie is, zoals de meeste make up removers. Het is ook nog is een cleanser die je huid niet alleen zacht maakt, maar ook onzuiverheden kalmeert en voorkomt. Het maakt je huid ook niet droog.  

Ik ben dit product gaan gebruiken toen ik op youtube een filmpje van elle Fowler (AllThatglitters21) "How i deal with acne" zag. Op dat moment had ik ook heel veel last van puistjes. Ik werd er echt gek van, want ik had zowat nooit last van puistjes en ook nog nooit zo erg. Ik keek toen op internet en las/ zag allemaal reviews over dit product, en niet één was negatief.



Ook professionelen make up artiesten gebruiken dit product, omdat het geen branderig gevoel rond de ogen achterlaat wat veel bij andere make up removers wel zo is. Ik heb het getest en het is echt zo. Ik had 3x mascara, oogschaduw en eyeliner op gedaan en er afgehaald, en mijn ogen voelde niet gevoelig of branderig aan!

Ik vind dit echt een super fijn product. Ik gebruik dit product elke dag. Ik reinig mijn gezicht ermee en haal mijn make up ermee af. Toen ik dit product ging gebruiken had ik veel last van puistjes op mijn voorhoofd. Nu ik dit product al een tijd gebruik heb ik helemaal geen puistjes meer. Ik heb alleen nog een paar kleine littekentjes.

Soms als ik wat meer onzuiverheden heb gebruik ik in de avond alleen Bioderma om mijn huid te reinigen en that's it. Ik gebruik dan ook geen nachtcreme, ik merk dan dat mijn huid sneller herstelt.

Het is een Frans product. Toen ik in Frankrijk was kon ik het alleen nergens vinden (ik was ook niet echt in een grote stad). In Parijs zou je dit product dus wel echt overal kunnen kopen, ik ga in maart naar Parijs dus ik zal dan even rond kijken of ik het zie.
Ik heb het gewoon online besteld via deze site http://www.farmaline.nl/drogisterij/producten/bioderma/. Ik heb de verpakking met 2 flessen van 500ml gekocht voor €30 incl. verzendkosten.


Kennen jullie het product al en wat is jullie ervaring ermee?

xx

Amy