13-01-2013

“Goede voornemens 2013”

Na oud & nieuw heeft (bijna) iedereen wel een lijstje van goede voornemens voor het nieuwe jaar. Of dat nou stoppen met roken is of een berg beklimmen dat is voor iedereen persoonlijk. Normaal gesproken deed ik daar nooit aan, ik vond het altijd z’n onzin.
Waarom op 1 januari met goede voornemens beginnen als je dat ook op elke andere dag van het jaar kan doen. Daar komt ook nog bij dat alle goede voornemens van 1 januari meestal na een paar weken of zelf al na een paar dagen opzij worden geschoven.

Maar ja dit jaar of eigenlijk vorig jaar heb ik besloten om ook z’n lijstje met goede voornemens voor het nieuwe jaar te maken. In mijn lijstje stond onder andere ook een blog beginnen. Dat is iets wat ik eigenlijk al jaren wil, maar altijd had ik zo iets van dat kan ik nooit, niemand zou het willen lezen. Ik was ook altijd een soort van bang voor de reacties op mijn spellingsfouten (omdat ik dyslectisch ben). Ma
 ar… vorig jaar had ik zo iets van waarom ook niet. De mensen die mijn blog niet leuk vinden kunnen het ook gewoon niet lezen. En ik kan dan iets doen wat ik altijd al leuk heb gevonden. Over mijn grootste interesses schrijven.

Hebben jullie ook een lijstje met goede voornemens gemaakt voor 2013? Zo ja, wat stond er op jullie lijstje?


Xx

Amy


Het is wel een beetje laat, maar liever laat dan nooit. Dus iedereen nog een heel gelukkig, gezond en liefde vol 2013 <3