28-01-2013

Review: oogschaduw paletten ebay

Ik had een hele tijd geleden (12 dec) op ebay een oogschaduw pallet besteld. Die heb ik laatst eindelijk binnen gekregen, dus lijkt het mij wel leuk om er een review over te schrijven.

Ik had een paar jaar geleden ook al een oogschaduw pallet op ebay gekocht dus die laat ik ook gelijk even zien.

 

Dit zijn mijn beiden paletten, de matte had ik al en die glanzende is mijn nieuwe.



Mijn nieuwe pallet is iets groter en platter.
  
 

Dit zijn mijn paletten samen!






Hier een paar random swatches van mijn natural pallet. Alle kleuren hebben goede pigment en het zijn gewoon heel mooie natural kleuren. Ik gebruik dit pallet bijna elke dag. Dit pallet koste ongeveer €11,- weet het niet meer precies, het is ook al een paar jaar geleden dat ik deze kocht.
  


De 2 kanten met oogschaduw liggen op elkaar.

















De bovenste haal je er dan uit en die past dan aan de andere kant.
  















Dit is mijn nieuwe pallet. Ik heb hem al een paar keer gebruikt en ik ben er erg tevreden over. Ik vind de kleuren echt super mooi, er zitten heel mooi opvallende en suptiele kleuren in. Hieronder ook wat random swatches. Dit pallet koste € 7,64.

















Het enige minpuntje van dit pallet is dat hij niet zo blijft staan.
















Hier onder heb ik op mijn middelvinger een paarse oogschaduw uit mijn only you pallet. Dit pallet koste rond de €20,- en had ik gekocht bij Ici Paris. De paarse kleuren op mijn wijs en ring vinger komen uit mijn ebay pallet van hierboven.

De kwaliteit is gewoon precies het zelfde, terwijl ik voor dat kleine only you pallet waar maar 40 kleuren inzitten (en ook nog blushes, poeders en lipglos) meer dan €10,- meer heb betaald. In mijn nieuwe pallet zitten 88 kleuren en in dat natural pallet 120.


















Ik ben zeer tevreden over deze paletten van ebay, en ik raad ze ook zeker aan. De prijs kwaliteit verhouding is heel erg goed!


Ik hoop dat jullie wat aan dit review hebben en mochten iemand nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag =)

xx

Amy