07-04-2013

Dr. Fish behandeling

Ik had op mijn verjaardag een Dr. Fish behandeling gehad. Ik ben toen gelijk dezelfde dag samen met mijn moeder ernaartoe geweest. Het was voor mij allemaal nieuw, dus lijkt het mij wel leuk om jullie over mijn Dr. Fish ervaring te vertellen.



Nou, als allereerst ben ik in de Dr. Fish salon geweest in Amsterdam aan de van Baerlestraat. Mijn moeder en ik hadden om 11:30 uur een afspraak. Toen we daar binnen kwamen gaf het al gelijk een heel ontspannend en verwennend gevoel. We werden opgewacht door 2 medewerksters. Het was een redelijk kleine, maar heel knusse ruimte. Met een balie voor de ontvangst en een kleine trap naar beneden met lounge banken. Dus onze jassen werden aangenomen en we konden 1 van de medewerksters volgen naar boven, overal lag van dat mooie zachte tapijt wat echt voor een relax sfeer zorgde. Boven aangekomen konden we in een ruimte onze schoenen uitdoen en onze broek's pijpen omhoog doen. Dat is dus wel iets waar je aan moet denken, dat je een broek aan doet waar dat dus mee kan.


Na dat gedaan te hebben konden we de mevrouw volgen doe overigens heel aardig en vriendelijk was. We werden naar de ruimte gebracht waar de visjes waren. Eerst mochten we plaats nemen in stoelen waar onze handen en voeten in gereinigd werden. Het was een heel ontspannen ruimte. Er was dim licht, met een tv scherm waar een tropisch aquarium op afgebeeld werd en weer dat lekkere tapijt. Er stonden 8 stoelen met visjes in de ruimte. Mijn moeder en ik konden in de achterste 2 stoelen plaats nemen. We moesten eerst onze benen over de bakken doen terwijl we instapte. Voor mij ging dat een beetje moeizaam, ik ben aardig klein dus mijn benen haalden dat maar net XD. Toen konden we onze handen en voeten in de bakken doen. De visjes vlogen er bijna op af. Heel apart gezicht.


Ik moet zeggen de behandeling is redelijk ontspannend. Je kan de visjes de hele tijd voelen als ze aan je huid zuigen. Het doet geen pijn en het kietelt ook niet echt. Ik weet niet hoe ik het zou moeten omschrijven, het is best een raar gevoel. Je zult vast wel begrijpen dat het niet zo heel ontspannend is als al die visjes aan je handen en voeten voelt zuigen. De sfeer die in de ruimte en in de hele salon was, was wel héél ontspannend. Tijdens dat onze handen en voeten in die bakken zaten werd door één van de medewerksters wat verteld over de visjes en wat de behandeling precies doet.


De behandeling met de visjes zelf duurt ongeveer 20 min. Toen die 20 min om waren mochten we onze handen en voeten uit de bakken halen en ons afdrogen. We gingen toen weer naar de ruimte waar onze schoenen lagen en daar kregen we een lekkere hand en voet crème speciaal van Dr. Fish eigen merk om te smeren. Mijn handen en voeten waren na de behandeling zo ongelooflijk zacht.


De visjes eten alle dode huid op en laten enzymen achter op de huid (wat je huid dus zo zacht maakt).
Beneden kregen we een kopje thee met wat lekkers bij het lounge gedeelte.

Het was echt heer-lijk! Ik heb er echt van genoten. Het is echt een verwen momentje. Super leuk om met vriendinnen, moeders of oma's te doen. Ook een leuk idee als cadeautje!

Het hoeft ook helemaal niet duur te zijn, neem is een kijkje op bijvoorbeeld vakantieveiling. Daar zal je heel veel goedkope aanbiedingen zien.

Ik ga binnenkort weer samen met mijn moeder een Dr. Fish behandeling doen! Yeahh =D!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn ervaring met Dr. Fish te horen, en ik ben erg benieuwd wat jullie ervaring is?


xx

Amy